close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 201
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 14:33

    هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

    معرفی : هتل پاپیلون زیگما یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این ریزورت ساحلی لوکس درست در کنار دریا قرار گرفته است و از ساختمان آن تا ساحل حدود 12 دقیقه پیاده روی راه است. خدمات این هتل به صورت ALL ارائه می شود و در آن 325 واحد اقامتی وجود دارد.

    هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریور، پرزیدنتال، دوبلکس ، لاکچری، سوپریور و ویلا هستند که در آن ها امکانات بالکن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن ،‌ مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی هستند. در واحد های ویلایی این هتل استخر اختصاصی نیز وجود دارد.

    امکانات هتل : 2 زمین تنیس،‌ 5 زمین فوتبال،‌ 2 استخر روباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، باشگاه کودکان ، نایت کلاب،‌ بیلیارد، قایق سواری، زمین گلف،‌ اتاق بازی، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس، فروشگاه، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

    هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

    رستوران هتل : در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی، اسنک و بستنی به صورت بوفه سرو می شوند. در رستوران های آلاکارته هتل نیز غذاهای چینی ، ترکی و مدیترانه ای سرو می شود.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه گردشگری مرکزی بلک قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز منطقه بلک 5 کیلومتر است. هم چنین فاصله هتل پاپیلون زیگما تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر است.

    هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

    پیشنهاد ما : هتل پاپیلون زیگما هتلی بسیار لوکس است که با قرار گرقتن در کنار ساحل و دارا بودن امکانات تفریحی متعدد، سفری شاد و هیجان انگیز را برای شما مهمانان تور کیش رقم خواهد زد.


    هتل ملاس آنتالیا

    معرفی : هتل 5 ستاره ملاس آنتالیا یکی دیگر از شعب هتل های زنجیره ای ملاس است که در منطقه لارا قرار گرفته است. این هتل که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد در سال 2009 بنا شده است. ساختمان هتل در 12 طبقه ساخته شده است و دارای 322 واحد اقامتی است.

    هتل ملاس آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد و خانوادگی هستند که بخی از آن ها دارای تراس اختصاصی می باشند. در این اتاق های امکانات تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع،‌ مینی بار،‌ اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات و حمام با لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارد.

    امکانات هتل : ساحل شنی اختصاصی،‌ باغ،‌ استخر روباز، پارک آبی،‌ استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن اسپا، ماساژ، باشگاه بدنسازی، مینی گلف، اسکواش، دارت، بیلیارد، زمین تنیس،‌ اتاق بازی، اسنک بار، کافی شاپ، نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی، خدمات تور، تبدیل ارز، سالن زیبایی، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

    هتل ملاس آنتالیا

    رستوران هتل : هتل دارای سه رستوران است که دو رستوران آلاکارته غذاهای ترکی و دریایی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل نیز به سبک بوفه است و انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما مسافران بلیط آنتالیا تیر 98 سرو می کند. هم چنین می توانید غذای خود را در تراس این رستوران با تماشای منظره زیبای دریای مدیترانه صرف کنید.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در محله کمراگزی لارا قرار گرفته است و ساحل اختصاصی آن در کنارش قرار گرفته است. فاصله هتل از مرکز آنتالیا 28 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی این هتل 16 کیلومتر است.

    هتل ملاس آنتالیا

    پیشنهاد ما : این هتل در موقعیت مکانی خوبی در ساحل لارا قرار گرفته است و در آن سرگرمی های متنوعی مخصوصا برای کودکان در نظر گرفته شده است.


    هتل کلاب آستریا آنتالیا

    معرفی : هتل کلاب آستریا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. کلاب آستریا یک هتل ساحلی بسیار زیبا است که ساختمان آن برخلاف دیگر هتل ها یک مجتمع بزرگ نیست و به صورت مجموعه ای از ساختمان های سه طبقه در کنار هم است. فضاها در این هتل بسیار زیبا ساخته شده اند و کل مجموعه هتل در میان یک باغ زیبا قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت ALL ارائه می شود و دارای 600 واحد اقامتی است.

    هتل کلاب آستریا آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد و خانوادگی هستند که اتاق های استاندارد نیز ظرفیت اضافه برای یک کودک را دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور آنتالیا وجود دارند.

    امکانات هتل : ساحل اختصاصی،‌ باغ، تراس، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، یوگا، سالن ماساژ، سالن زیبایی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ایروبیک، تیراندازی، زمین بدمینتون، زمین تنیس،‌ غواصی، قایق سواری، باشگاه کودکان، کتابخانه، دارت، بیلیارد، اتاق بازی، اتاق جلسات، فروشگاه، شاتل فرودگاهی

    هتل کلاب آستریا آنتالیا

    رستوران هتل : در این هتل 5 رستوران وجود دارد که یکی از آن ها بوفه و چهار تای دیگر آلاکارته است. رستوران بوفه انواع غذاهای بین المللی را در ساعات مقرر سرو می کند. رستوران های آلاکارته شامل رستوران ترک کباب، رستوران دریایی بالیک، رستوران ایتالیان و رستوران چین هستند.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه بلک آنتالیا و در اوکوم تپه قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 31 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 41 کیلومتر است. باشگاه گلف شهر آنتالیا نیز در 3 کیلومتری هتل است.

    هتل کلاب آستریا آنتالیا

    پیشنهاد ما : کانسپت یا ایده اصلی هتل بر اساس راحتی خانواده ها و مخصوصا کودکان شکل گرفته است، پس مناسب سفرهای خانوادگی می باشد.


    هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

    معرفی : ریکسوس پرمیوم بی شک پرآوازه ترین هتل منطقه بلک آنتالیا است. این هتل 5 ستاره و لوکس در سال 2005 و در زمینی به مساحت 405000 متر مربع بنا شده است. هتل ریکسوس به تازگی و در سال 2017 میلادی بازسازی شده است. هتل در کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 700 متر می باشد. تمامی هفتصد واحد اقامتی این هتل با بهترین وسایل تجهیز شده اند و دارای ویوی رو به دریا و یا جنگل های پسته وحشی هستند. پارک آبی این هتل با نام تروی پارک در زمینی به مساحت 25000 متر مربع قرار گرفته است و دارای 18 سرسره آبی به همراه بزرگترین استخر موج اروپا است. هر ساله در فستیوال های تابستانه این هتل خواننده های پاپ مطرح از سراسر دنیا دعوت می شوند تا برای مهمانان بلیط آنتالیا تابستان 98 مقیم هتل کنسرت رایگان برگزار کنند.

    هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دلوکس، سوئیت و ویلاهای اختصاصی هستند که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار،‌ سیستم تهویه مطبوع، تلفن ، اینترنت، حمام با وان و دوش، سشوار و لوازم بهداشتی و بالکن اختصاصی هستند.

    امکانات هتل : باغ، ساحل اختصاصی، پارک آبی،‌ استخرهای روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی،‌ برنامه های شبانه، نمایش دلفین ها،‌ مرکز اسپا، کلاس های یوگا، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، ایروبیک، باشگاه کودکان، غواصی، قایق سواری، موج سواری، بولینگ، بیلیارد،‌ زمین گلف، اتاق بازی و ...

    هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

    رستوران هتل : در این هتل 10 رستوران وجود دارند که 5 رستوران آلاکارته و 5 رستوران به شبک بوفه هستند. در این رستوران ها می توانید طعم غذاهای سراسر دنیا را بچشید. هم چنین یکی از این رستوران ها مخصوص کودکان است.

    موقعیت مکانی هتل : هتل ریکسوس پرمیوم در نزدیکی اسکله موکی منطقه بلک قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه 37 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 46 کیلومتر است.

    هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

    پیشنهاد ما : هتل ریکسوس پرمیوم یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که پارک آبی بزرگ آن و هم چنین فستیوال های مختلفی که در این هتل برگزار می شود طرفداران بسیاری دارند.

    تور کیش

    تور کیش

    تور مشهد
    رزرو آنلاین هتل CUMBALI استانبول
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید کننده امروز : 47
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 1872
  • بازدید سال : 5412
  • بازدید کلی : 49856
  • کدهای اختصاصی