close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 218
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 14:39

    هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

    معرفی : هتل کارمیر ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که در سال 2014 افتتاح شده است. این هتل در زمینی به مساحت 18000 متر مربع بنا شده است و تنها 90 متر تا ساحل اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود و در ساختمان 4 طبقه هتل 297 واحد اقامتی وجود دارد.

    هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل کارمیر از نوع استاندارد،‌خانوادگی و سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان ، لوازم بهداشتی و صندوق امانات هستند. هم چنین در این اتاق های بالکن های اختصاصی با نمای دریای مدیترانه وجود دارد.

    امکانات هتل : سه کافی شاپ، باغ، تراس، استخر روباز، پارک آبی، استخر و پارک آبی کودکان، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی، جکوزی،‌ استخر سرپوشیده، صندلی های حمام آفتاب،‌ مرکز اسپا، زمین تنیس،‌باشگاه کودکان، سرگرمی های شبانه، کارائوکه،‌دارت، بیلیارد، اتاق بازی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، روم سرویس،کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، اجاره ماشین، فروشگاه

    هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

    رستوران هتل : در این هتل یک رستوران اصلی با ظرفیت 650 نفر وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را با سبک بوفه سرو می کند. دو رستوران مخصوص علاقه مندان به کیک و کلوچه و یک اسنک با نیز در این هتل وجود دارد. هم چنین دو رستوران آلاکارته هتل غذاهای ترکی و ایتالیایی سرو می کنند.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه گوینوک کمر و محله Cumhuriyet قرار گرفته است . فاصله آن تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر، تا مرکز کمر 8 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر است. هم چنین مارینای کمر در فاصله 7 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

    هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

    پیشنهاد ما : این هتل بسیار زیبا در منطقه ای بسیار عالی در آنتالیا قرار گرفته است و با دارا بودن امکانات ویژه کودکان مناسب خانواده های با فرزند کوچک هستند.


    هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

    معرفی : هتل جاکاراندا دلوکس یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های منطقه بلک آنتالیا است. این هتل دارای محوطه بسیار وسیعی است و در سال 2010 افتتاح شده است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور کیش ارائه می شود. در قسمت پشتی این هتل کوه های زیبای توروس قرار گرفته اند و در مقابل آن دریای مدیترانه که هم در هنگام طلوع و هم در غروب آفتاب منظره بسیار بدیعی پیش چشمان شما به نمایش در می آید. در هتل جاکاراندا 225 اتاق وجود دارد.

    هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، خانوادگی، سوپریور، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، صندوق امانات ، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی و سشوار هستند.

    امکانات هتل : استخر روباز و سرپوشیده، پارک و سرسره آبی، استخر کودکان ،‌ مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس،‌ بسکتبال، والیبال، فوتبال، تیر اندازی، سینما،‌جت اسکی، قایق سواری و ...

    هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

    رستوران هتل : در این هتل یک رستوران اصلی بوفه،‌ چهار رستوران آلاکارته دریایی ، ایتالیایی ترکی و بین المللی وجود دارند. هم چنین می توانید از اسنک بار و قنادی هم به طور رایگان استفاده کنید.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در قسمت مرکزی منطقه بلک قرار گرفته است. فاصله آن از مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی این شهر 51 کیلومتر است.

    هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

    پیشنهاد ما : فضای این هتل بسیار زیبا است و اتاق های آن در ساختمان های کوچک سه طبقه ای قرار گرفته اند که در فضای خالی بین آن ها تعداد زیادی استخر روباز قرار گرفته است. در کنار ساحل اختصاصی این هتل نیز انواع ورزش های آبی را به صورت تک یا دو نفره می توانید انجام دهید. در کل هتل بسیار خوبی برای سفر زوج ها و یا ماه عسل است.


    هتل پامیرا آنتالیا

    معرفی : هتل پامیرا یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا است . این هتل دارای ساختمانی سه طبقه و سفید رنگ زیبا است که در اطراف آن فضای سبز بسیار زیبایی مملو از درختان نخل وجود دارد. در این هتل 48 واحد اقامتی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها برای شما مسافران بلیط آنتالیا شهریور 98 می پردازیم.

    هتل پامیرا آنتالیا

    امکانات اتاق ها : اتاف های هتل از نوع استاندارد یک تخته و دو تخته می باشند که دارای دکوراسیون مدرنی بوده و امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع،‌ اینترنت، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشد.

    امکانات هتل : استخر روباز، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، سالن بیلیارد، ساحل، سرویس شاتل

    هتل پامیرا آنتالیا

    رستوران هتل : رستوران هتل دارای دو فضای باز و سرپوشیده است که در آن انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه سرو می شوند. هم چنین در تریای هتل انواع نوشیدنی های خوش طعم مناسب فصل سرو می شوند.

    موقعیت مکانی هتل : هتل پامیرا یک هتل ساحلی است که در فاصله 7 کیلومتری از مرکز شهر و در فاصله 25 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد.

    هتل پامیرا آنتالیا

    پیشنهاد ما : این هتل با محیط زیبا و دوستانه خود مکان مناسبی برای طی کردن تعطیلاتی آرام و تجربه یک سفر بسیار خوب می باشد.


    هتل کاتاماران آنتالیا

    هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشد. این هتل که خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد دارای ساحل شنی اختصاصی در مقابل خود است. این هتل در 31 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 44 کیلومتری فرودگاه این شهر قرار دارد. این هتل بسیار مجلل و بزرگ در سال 2004 افتتاح شده و دارای چندین استخر روباز است که در کنار یکی از آن ها پارک آبی قرار دارد. هتل دارای 223 اتاق بسیار شیک و لوکس است که همگی آن ها دارای بالکنی هستند که از آن منظره دریای مدیترانه را می توان مشاهده کرد. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه بوده و در تمامی وعده های غذایی برای شما مسافران بلیط آنتالیا مرداد 98 غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. هم چنین اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی و یا دریایی هستید دو رستوران الاکارته با سرو این نوع غذاها در هتل وجود دارند که با رزرو قبلی می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، والیبال ساحلی، دارت، باشگاه بدنسازی، موسیقی زنده، باغ، زمین تنیس، سالن ماساژ و ... اشاره کرد.

    هتل کاتاماران آنتالیا

    هتل کاتاماران آنتالیا

    هتل کاتاماران آنتالیا

    تور کیش

    تور مشهد

    تور مشهد
    امکانات هتل آل سیزن استانبول
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 14
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 1612
  • بازدید سال : 5152
  • بازدید کلی : 49596
  • کدهای اختصاصی