close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 230
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 16:00

    دیزنی لند شانگهای چین

    معرفی:دیزنی لند یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای میباشد که هر روزه تعداد افرادی که به این مکان میروند رو به افزایش است.درست اواسط 2016 تم پارک مشهور دنیا، دیزنی لند، درهای ششمین پارک بی نظیر خود را با بهترین امکانات ‏تفریحی و رفاهی در شانگهای گشود.پارک تفریحی دیزنی‌لند نام یک پارک تفریحی می‌باشد که در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است. این پارک در ۱۷ام ‏ژوئیه سال ۱۹۵۵ میلادی باز شده‌است. مالک و گرداننده این پارک شرکت والت دیزنی می‌باشد. این پارک تا کنون مورد بازدید ‏بیش از 515 میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته‌است.‏در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین ‏عجایب و تینکربل برعهده‌دارند. دیزنی لند تا کنون شش تم پارک فوق العاده زیبا را در کالیفرنیا، فلوریدا، پاریس، توکیو، هنگ ‏کنگ و شانگهای افتتاح کرده است.دیزنی لند شانگهای که به عنوان جدید ترین تم پارک این مجموعه بنام شناخته می شود، تلفیقی از زیبایی، رویا و هیجان را برای گردشگران تور چین تابستان 98 فراهم میکند.قلعه دیزنی لند در ‏شانگهای به عنوان بزرگترین قلعه دیزنی در دنیا شناخته می شود.از ایستگاه مترو تا محل دیزنی‌لند پیاده پنج دقیقه فاصله است.

    دیزنی لند شانگهای چین

    اتفاق های عجیب دیزنی لند عبارتند از:

    ورودی اصلی، خیابان میکی ماوس خواهد بود، شهر اقامت گاه میکی ماوس و دوستانش.

    یک قایق بخاری با طرح میکی ماوس نیز برای ادای احترام به نسخه پویانمایی این کاراکتر در سال 1928 وجود دارد.

    مراکزی وجود دارند که می‌توانند اسم شما را به انگلیسی و یا چینی بر روی کلاه لبه ‌دار طرح میکی ماوس بدوزند.

    باغ‌های تخیلات، نخستین بخش یک دیزنی لند است که به شکل یک باغ طراحی شده است. همچنین نخستین میدان مرکزی دارای یک تالاب در دیزنی لند نیز به‌حساب می‌آید.

    چرخ‌ وفلک این پارک برای نخستین بار به شکل چرخ ‌وفلک انیمیشن فانتزیا (Fantasia) طراحی شده است.

    دامبو، فیل پرنده (Dumbo the Flying Elephant) و چرخ ‌وفلک فانتزیا، نخستین موارد موجود در برابر قلعه دیزنی هستند.

    طولانی‌ ترین مسیر پیاده ‌روی در یک پارک تفریحات دیزنی لند در این مکان وجود دارد و از زمین آینده (Tomorrowland ) آغازشده و به دور باغ‌های تخیلات چرخیده و از دل سرزمین

    دیزنی لند شانگهای چین

    فانتزی‌ها (Fantasyland) عبور می‌کند.

    جزیره ماجراجویی

    وقتی سوار بر قطار معدن هفت کوتوله می‌شوید، هفت کوتوله داستان سفیدبرفی، شعر مشهور هی هو (Heigh-Ho) را به زبان ماندرین برای شما می‌خوانند.

    خلیج گنج، نخستین سرزمین ساخته ‌شده با حال و هوای دنیای دزدان دریایی است.

    نمایش خیابان شیر شاه نیز در سالن تئاتر بزرگ وابت دیزنی در شهر دیزنی، به زبان ماندرین اجرا می‌شود.

    دیزنی لند شانگهای چین


    سربازان سفالی چین

    معرفی:سربازان سفالی چین یکی از برجسته ترین کاوش های باستان شناسی در قرن بیستم می باشد که در طول دهه 1970 کشف شده است.ارتش سفالین چین، اعجابی باستانی که لقب هشمین مورد از عجایب هفتگانه و جدید جهان را بر سینه خود دارد.ارتشی متشکل از 8000 هزار سرباز سفالین که همگی ابعاد آدمی دارند و در نهایت تعجب این است که نخواهید توانست دو مجسمه شبیه به هم پیدا کنید.طوری که اگر از نزدیک نگاه شان کنید، این تصور در ذهن شما پدید می آید که گویی از روی آدمی زنده تجسم شده است.تصوری که باید بگویم در نهایت شگفتی، درست است!شگفتی های مجموعه ارتش سفالین چین به اینجا محدود نمی شود و دیدن ارابه های بزرگ و اسب های برنزی در انتظار شماست.ارتش سفالین چین دقیقا مشابه ارتش کاین شی هوانگ در 2200 سال پیش ساخته شده است.مجموعه سفالین در 1.5 کیلومتری شرقی مقبره امپراتور کاین شی هوانگ، استان ژانکسی، ژیان (Xi'an) و شهر لینتونگ قرار دارد. قدمت مجسمه های سفالین به اواخر قرن سوم پیش از میلاد بر می گردد که به صورت اتفاقی در سال ۱۹۷۴ و توسط مزرعه داران محلی کشف شد. مجسمه های این مجموعه بسته به نوع کارکرد و نقشی که داشته اند، ابعاد متفاوتی دارند. بلندترین مجسمه نشان دهنده ژنرال های جنگی لشکر است.در حفره های دیگری نیز مجسمه هایی با اشکال غیر نظامی کشف شده اند، که مقامات اداری، رسمی، نوازندگان و آکروبات بازان در میان آن ها دیده می شد.

    سربازان سفالی چین

    داستان از آن جا شروع شد که در سال ۱۹۷۴، گروهی از دهقانان چینی در منطقه ژیان برای تأمین آب زمین های زراعی خود تصمیم به حفر چاه آبی گرفتند. اهالی منطقه پس از کمی کندن زمین، به قطعاتی از مجسمه های سفالی و همین طور سلاح هایی برنزی و عتیقه برخوردند که بسیار قابل توجه بود. از آن جا که حفر چاه در این منطقه اتفاق رایجی بود، این نخستین باری نبود که محلی ها در حین حفر چاه به اشیایی باستانی بر می خوردند. در واقع قرن ها بود که از این منطقه ظروف سفالین و باستانی، آجرهای سفالی پشت بامی و قطعاتی از دیوارهای یک بنا به دست می آمد. اما کشف اخیر در سال ۱۹۷۴ باستان شناسان را بر آن داشت تا به سوی منطقه ژیان روان شوند، چرا که این کشفیات نشان از وجود آرامگاهی با هیبت و عظیم در زیر خاک داشت. به این ترتیب متخصصان با بررسی و تحقیق خود، به بزرگ ترین اکتشاف باستانی چین در طی تاریخ این کشور دست یافتند. پس از این ماجرا بود که موزه ای وسیع درست در همین محل و در اطراف بزرگ ترین حفره کشف شده ساخته شد.

    سربازان سفالی چین

    پیشنهاد ما:مسافران عزیز تور چین در طول سفر به این کشور زیبا و دیدنی میتوانند از این یربازان سفالی دیدن کنند و لذت ببرند.

    سربازان سفالی چین


    پارک زمین شناسی چین

    پارک زمین شناسی چین یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی تور چین می باشد که در منطقه گانسو چین واقع شده است. پارک زمین شناسی چین تشکیل شده از کوه های رنگی و بسیار زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر قصد سفر به تور کیش را دارید حتما یک سری به محله گانسو بزنید و بازدید از این جاذبه بسیار دیدنی را از دست ندهید.

    پارک زمین شناسی چین


    پل لاکی نات چین

    این پل یکی از یازده پل دیدنی جهان است که توسط شرکت معروف هلندی نکست و در سال 2013 افتتاح شد. پل لاکی نات بر روی رودخانه دراگون در استان هونان کشور تور چین تیر 98 قرار دارد و دارای معماری بسیار جالبی می باشد. اگر از کنار به این پل نگاه کنید شبیه یک تکه نخ به هم پیچیده و گره خورده است و معنای لغوی نام پل نیز گره خوشبختی می باشد. این پل قرمز رنگ دارای 1001 پله می باشد و در طراحی آن از نمادهای سنتی معماری چینی مانند نوار موبیلوس استفاده شده است. این پل 185 متر طول و 24 متر ارتفاع داشته و از جنس فلز می باشد. بر روی دیواره های پل چراغ های ال ای دی بزرگی نصب شده است که زیبایی آن را دو چندان می کند. روزانه گردشگران تور چین بسیاری برای بازدید و قدم زدن به ایسن پل زیبا مراجعه می کنند.

    پل لاکی نات چین

    پل لاکی نات چین

    تور کیش

    تور کیش

    تور مشهد
    هتل رویال تولیپ گرند ایروان
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 43
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 1868
  • بازدید سال : 5408
  • بازدید کلی : 49852
  • کدهای اختصاصی