close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 210
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 12:39

    هتل پلاژیو ایروان ارمنستان

    معرفی:هتل بلاژیو جز هتل های 4 ستاره ایروان ارمنستان میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.اتاق های این هتل استاندار میباشد که مجهز به تمامی امکانات رفاهی هستند تا مسافران تور ارمنستان تیر 98 بتوانند به راحتی استفاده کنند.پرسنل های این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ارمنستان میباشند.با انتخاب این هتل میتوانید یک سفر رویایی را تجربه کنید.

    هتل ایروان بلاژیو ارمنستان

    امکانات هتل:رستوران، اینترنت وای فای رایگان، آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، مرکز اسپا،اتاق جلسه، حمام و استخر سرپوشیده، گارکینگ رایگان، بار، خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی و صبحانه در اتاق، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی در لابی، تلویزیون در لابی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

    هتل ایروان بلاژیو ارمنستان

    امکانات اتاق:سشوار حمام، سیستم گرمایشی، لاندری، مینی‌بار رایگان، تلوزیون، حوله، دمپایی، سیستم تهویه، کمد لباس، دراور، آباژور، رخت آویز، تراس، آینه، اینترنت

    رستوران هتل:مسافران عزیز در رستوران هتل از غذا های بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.هتل دارای 2 رستوران سرباز و سر بسته میباشد.

    هتل ایروان بلاژیو ارمنستان

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا میدان جمهوری:3.4 کیلومتر

    فاصله هتل تا ایستگاه قطار:5.1 کیلومتر

    فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس:14.6 کیلومتر


    هتل دابل تری هیلتون ارمنستان

    معرفی:هتل 4 ستاره دابل تری از بهترین هتل های ارمنستان میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و تنها با 10 دقیقه پیاده روی میتوانید به میدان جمهوری برسید و از انجا به نقاط مختلف دسترسی پیدا کنید.فرودگاه وارتنوس نزدیک هتل میباشد که 15 دقیقه فاصله دارد.تمام اتاق های این هتل ویو رو به کوه های آرارات دارند تا مسافران تور ارمنستان بتوانند اقامت عالی را در این اتاق ها داشته باشند.

    امکانات هتل:مر کز اسپا,مرکز تناسب اندام,اتاق های شیک,رستوران,کافه,وای فای رایگان,میز پاسخگویی 24 ساعته,روم سرویس,محل نگهداری چمدان,اجاره ماشین,امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی,سیستم تهویه هوا مرکزی,رستوران با منو,محل گرفتن آفتاب,ماساژ ,استخر,سونا,کارکنانی مسلط به ربان های انگلیسی روسی ایتالیایی

    امکانات اتاق هتل:سشوار حمام,سیستم گرمایشی,لاندری,مینی‌بار رایگان,تلوزیون,حوله,دمپایی,سیستم تهویه ارائه شده است

    رستوران هتل:رستوران این هتل با آماده کردن غذا های خوشمزه و با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان شهریور 98 میباشد.

    پیشنهاد ما:اگر به دنبال هتلی خوب برای اقامت هستید میتوانید این هتل را انتخاب کرده و لذت ببرید.


    هتل ایمپریال پالاس ارمنستان

    معرفی : هتل ایمپریال پالاس یکی از هتل های 4 ستاره ارمنستان است که با استایل خاص سلطنتی خود در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. در این هتل تعداد 77 اتاق بسیار تمیز وجود دارد.

    هتل ایمپریال پالاس ارمنستان

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، جونیور و سوئیت هستند که برای شما مسافران تور ارمنستان امکانات تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، مینی بار، چای ساز،‌ حمام با سشوار و لوازم بهداشتی را دارا هستند. هم چنین برخی از این اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند .

    امکانات هتل : تراس، باغ، ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، روم سرویس، اتاق جلسات ، اجاره ماشین، فروشگاه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی،‌ شاتل فرودگاهی

    هتل ایمپریال پالاس ارمنستان

    رستوران هتل : رستوران هتل ایمپریال تنها دارای منوی غذاهای اروپایی و ارمنی است که غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز در این منو وجود دارد. در این رستوران که یک بار نیز در قسمتی از آن قرار دارد صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می شود.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان کوریون شهر ایروان قرار گرفته است. فاصله این هتل تا موزه معروف ماتنادران تنها دو دقیقه است. فرودگاه زوارتونس در 15 دقیقه ای این هتل و ایستگاه قطار شهر ایروان در 10 دقیقه ای این هتل قرار گرفته اند. فاصله هتل تا میدان جمهوری نیز 1.6 کیلومتر است.

    هتل ایمپریال پالاس ارمنستان

    پیشنهاد ما : هتلی با ساختمانی زیبا نزدیک به بسیاری از دیدنی های شهر ایروان که با اقامت در آن نیازی به سوار شدن وسیله نقلیه برای دیدن این مکان ها ندارید.


    هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

    معرفی : هتل کاپیتال یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که به سبک آپارتمانی است. این هتل که در منطقه آیگدزور قرار دارد در سال 2012 افتتاح شده است. یکی از سیاست های این هتل بر آن بوده است تا واحدهای اقامتی آن شبیه خانه شما به نظر برسد و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در این هتل 15 واحد اقامتی وجود دارد.

    هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

    امکانات اتاق ها : واحد های اقامتی این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند که در آن ها امکانات مبلمان، یخچال، تلویزیون، میز ناهارخوری، تلفن، اینترنت بی سیم، حمام با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و بالکن وجود دارد. هم چنین از برخی واحد ها نمای زیبای رودخانه پیداست.

    امکانات هتل : باغ، تراس آفتاب،‌ استخر روباز فصلی، تخت های حمام آفتاب، ماساژ، صبحانه در اتاق، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسات، شاتل فرودگاهی، فروشگاه، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، سالن کنفرانس

    هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

    رستوران هتل : رستوران این هتل در ایوان قرار گرفته است که علاوه بر سرو صبحانه به سبک بوفه، برای ناهار و شام منویی از غذاهای ارمنی در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

    موقعیت مکانی هتل : هتل در خیابان آیگدزور ارمنستان قرار گرفته است . این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از میدان مارشال باغرامیان و مترو این میدان قرار گرفته است. فرودگاه زوارتونس در 10 کیلومتری هتل است و دیدنی هایی مانند موزه ماتانادران ، رودخانه هرازدان‌، کاسکاد و میدان جمهوری در فاصله کمتر از سه کیلومتری این هتل قرار گرفته اند.

    هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

    پیشنهاد ما : هتل کاپیتال یکی از هتل های ارزان شهر ایروان است که در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و از آن جایی که اکثر واحدهای اقامتی آن به صورت سوئیت هستند ، بیشتر مناسب خانواده های تور کیش است.

    تور کیش

    تور کیش

    تور مشهد
    امکانات هتل فلامینگو کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 10
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 1834
  • بازدید سال : 5374
  • بازدید کلی : 49818
  • کدهای اختصاصی