close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 199
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 13:36

    رستوران پدیده شاندیز کیش

    معرفی رستوران : رستوران زیبای پدیده شاندیز جزیره کیش یکی از رستوران های معروف جزیره کیش است که در سال 1389 افتتاح شده است. این رستوران که در زمینی به مساحت 6500 متر مربع ساخته شده است عنوان بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا را دارا است. نکته بسیار جالب این رستوران این است که تنها ظرف مدت 35 روز ساخته شده است و توانسته از این نظر نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید. معماری رستوران بسیار جالب است و ساختمان شبیه دروازه های ورودی شهر بابل که 2000 سال پیش وجود داشت ساخته شده است. در مقابل ساختمان رستوران مجسمه معروف 100 تنی لنگر قرار گرفته است. فضای داخلی این رستوران نیز بسیار زیبا است و دارای دو طبقه می باشد. سن موسیقی زنده در قسمت شمالی رستوران قرار گرفته است تا در هرجایی که بنشینید به آن اشراف داشته باشید.

    رستوران پدیده شاندیز کیش

    منو رستوران: منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی ، کباب ها و استیک است. سالاد بار بسیار متنوعی نیز در این رستوران وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید. غذای معروف این رستوران در میان مشتریان شیشلیک مخصوص شاندیز است.

    پیشنهاد ما : این رستوران برای مهمانان گرامی تور کیش هتل شایان مرداد 98 که قصد صرف غذا در آن را داشته باشند سرویس رفت و برگشت رایگان در نظر گرفته است. هر شب برنامه موسیقی زنده در آن اجرا می شود و البته باید توجه داشته باشید که قیمت ها در این رستوران کمی بالا است.

    رستوران پدیده شاندیز کیش

    ساعت کاری رستوران : از 12 تا 16 برای ناهار و از 20 تا 24 برای شام

    موقعیت مکانی رستوران : جاده جهان، نرسیده به میدان غروب، رستوران پدیده شاندیز کیش


    رستوران صبا ملک کیش

    معرفی رستوران : رستوران صبا ملک یکی دیگر از رستوران های سنتی جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است. فضای بسیار زیبای رستوران باعث می شود که حتی کسانی که اصلاعی از کیفیت غذاها نیز ندارند بخواهند غذا را در آن صرف کنند. این رستوران تنها دارای فضای روباز است که تخت های سنتی در آن قرار گرفته اند. نورپردازی فضا بسیار زیبا انجام شده است و سعی شده تا فضایی آرامش بخش برای شما مسافران تور کیش ایجاد شود. هر شب در این رستوران موسیقی شاد زنده اجرا می شود که لذت صرف غذا در این رستوران را دو چندان می نماید. ظرفیت این رستوران حدود 400 نفر است که امکان رزرو برای مراسم را نیز برای شما فراهم کرده است. مدیریت این رستوران برعهده آقای علیرضا ملکی نژاد است.

    رستوران صبا ملک کیش

    منو رستوران: منو رستوران صبا ملک مملو از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی صید شده از خلیج فارس است. از این منو انواع کباب ها ، خورش ها ، ماهی ها و دیگر غذاهای دریایی را می توانید سفارش دهید.

    پیشنهاد ما: رستوران صبا ملک محیط بسیار جذابی دارد و قیمت مناسب غذاهای آن نیز ، این رستوران را به یک گزینه بسیار خوب برای صرف شام تبدیل نموده است.

    رستوران صبا ملک کیش

    ساعت کاری رستوران : ظهر تا بعدازظهر برای سرو ناهار و شب تا نیمه شب برای سرو شام. برنامه موسیقی زنده نیز از ساعت 20 تا 24 اجرا می شود.

    موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، اسکله تفریحی قدیمی، اراضی ساحلی


    رستوران فودلند کیش

    معرفی رستوران : فودلند یا همان سرزمین غذا را می توان معروف ترین فودکورت جزیره کیش نامید. این فودکورت از سال 1389 فعالیت خود را با مدیریت آقای سامان پیمان پور آغاز نمود و از آن پس هرساله به کیفیت خود ارتقا بخشید و موفق به کسب جوایزی در سطح جزیره کیش و هم چنین در سطح کشور شد. این فود کورت در زمینی به مساحت 2000 متر مربع قرار گرفته است و از نمای داخلی تا هرکدام از سالن ها و در کل دکوراسیون رستوران بسیار شیک هستند. در فودلند سه سالن وجود دارد که در هرکدام یک نوع غذا سرو می شود. در منوی غرفه های موجود در این سه سالن بیش از صد نوع غذا وجود دارد که یک تنوع باورنکردنی محسوب می شود. در فودلند دو کافی شاپ وجود دارند که یکی از آن ها کافی شاپ معروف لیالی با سرو نوشیدنی و قلیان های مراکشی است. هم اکنون فودلند به عنوان یکی از 4 رستوران برتر کیش فعالیت می کند.

    رستوران فودلند کیش

    منو رستوران: منوی فودلند شامل قسمت های سالاد،‌ کباب، سوخاری، پیتزا،‌ غذاهای بین المللی ، غذاهای ایرانی و ساندویچ می باشد که هرکدام زیرمجموعه های خود را دارند. هم چنین در قسمت کافی شاپ ها هم انواع نوشیدنی ها، شیک ها، بستنی، کیک و قلیان سرو می شوند. قیمت های این منوها هم از 15000 تومان شروع می شود تا حدود 65000 تومان.

    پیشنهاد ما: فودلند پیشنهادی بسیار عالی و متنوعی برای شما مسافران تور کیش است تا در محیطی لوکس و البته با قیمتی مناسب به صرف غذا بپردازید.

    رستوران فودلند کیش

    ساعت کاری رستوران : 11 صبح تا هکر نست برای سرو ناهار و شام

    موقعیت مکانی رستوران : ساحل مرجانی کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه بین المللی شیراز


    رستوران کوه سنگی کیش

    معرفی رستوران : رستوران کوه سنگی به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی جزیره کیش شناخته می شود. حتی اگر از کنار آن رد شوید محیط زیبای رستوران نظر شما را جلب خواهد کردو شما ترغیب خواهید شد تا به داخل بروید. این رستوران واقعا در دل یک کوه ساخته شده است! در نمای بیرونی آن یک آبشار که از کوه سرازیر می شوید و فضای سبز خودنمایی می کنند. به وسیله یک پل بسیار زیبا به داخل رستوران هدایت می شوید و در آن جا به تخت های مخصوص نشستن می رسید. برخی از تخت ها در فضای روباز و برخی از تخت ها در فضای بسته قرار گرفته اند که بیشتر به درد فصل زمستان می خورند. تمامی غذاهای این رستوران از مواد تازه تهیه می شوند که باب طبع شما مسافران گرامی تور کیش خواهد بود.

    رستوران کوه سنگی کیش

    منو رستوران : منو این رستوران شامل دیزی سنگی، کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی، جوجه‌کباب با استخوان، جوجه‌کباب بی‌ استخوان، کباب لقمه مخصوص، زرشک‌ پلو با مرغ سنتی، ماهی شیر سوخاری، ماهی شیر کبابی، ماهی هامور سوخاری و میگو سوخاری است.

    پیشنهاد ما: اگر مایل به صرف دیزی هستید اولین رستوران در انتخاب های شما باید کوه سنگی باشد. طعم بی نظیر دیزی های این رستوران که تهیه شده از گوشت تازه گوسفند هستند و در کنار آن ها دوغ محلی و سبزی سرو می شود در خاطر شما خواهد ماند.

    رستوران کوه سنگی کیش

    ساعت کاری رستوران : این رستوران از 12 ظهر تا 1 هکر نست بری سرو ناهار و شام فعالیت می کند.

    موقعیت مکانی رستوران : رستوران کوه سنگی در میدان پردیس و جنب بازار پردیس 2 قرار گرفته است.

    رستوران کوه سنگی کیش

    تور کیش

    تور مشهد

    تور مشهد
    موقعیت مکانی هتل هلیا کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 157
  • بازدید کننده امروز : 158
  • باردید دیروز : 75
  • بازدید کننده دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 2174
  • بازدید سال : 5714
  • بازدید کلی : 50158
  • کدهای اختصاصی