close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 214
    سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 زمان : 13:49

    روستای باغو کیش

    معرفی:روستای باغو از روستا های قدیمی کیش میباشد که در حال حاضر جز چند خانواده دامدار سکنه دیگری ندارد.به دلیل حاصلخیزی این منطقه دامداری رواج زیادی دارد.تنها روستای به جامانده از دوران کهن جزیره روستای باغو میباشد که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این روستا ساعاتی را دور از همهمه و شلوغی سپری کنند.در این روستا مسجدی با نام محمد وجود دارد که روی دیوار آن سال 881 دردج شده است که نشان از قدمت دیرینه روستا می باشد،در این روستا انبوهی از گیاهان بومی به چشم می خورد.این روستای تاریخی کیش نام خود را از پیرِزنی 100 ساله گرفته که در زمان تصرف جزیره کیش توسط پرتغالی‌ها در روستای باغو زندگی می‌کرد.گردشگران تور کیش می‌توانند با توقف در آنجا از پخت نان محلی، غذاهای سنتی، برگزاری جشن‌ها و مراسم سنتی این روستا آشنا شوند و از آن‌ها خریداری کنند. در روستای باغو کیش قبرستان 1000 ساله‌ای به چشم می‌خورد که اموات بدون نام و نشان در آنجا دفن می‌شوند که شاید شنیدن چنین موضوعی برای بسیاری از افراد جذاب باشد.به تازگی نیز اهالی روستا با تولید عسل و فروش آن به کیشوندان و گردشگران، زمینه رونق اقتصادی این روستا را بیش از پیش فراهم کرده اند.در این روستا دارای درختان میباشد که شاخص‌ترین آن‌ها درختان کهنسال «لور» باشند. درخت لور یکی از کمیاب‌ترین گونه‌های درختی در جهان است که از خانواده درخت انجیر و دارای برگ های بیضی شکل است. این درخت میوه‌هایی به رنگ قرمز دارد که اندازه آن‌ها به بزرگی فندق استمسافران و گردشگران تور کیش هتل شایان تیر 98 میتوانند در طول سفر به بازدید این روستا بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

    روستای باغو کیش


    بولینگ مریم کیش

    معرفی:مجموعه تفریحی ورزشی بولینگ مریم واقع در بلوار دریا جزیره کیش در سال 1383 افتتاح شد و یکی از بزرگترین سالن بولینگ در ایران است این مجموعه دارای سالن بولینگ،بیلیارد،بدن سازی، دنیای بازی، سونا،کافی نت،رستوران و کافی شاپ می باشد.این مجموه دارای چشم انداز زیبا میباشد.سالن بدنسازي آقايان و بانوان از ديگر قسمتهاي اين مجموعه مي باشد که با داشتن وسايل پيشرفته بدنسازي يکي از کاملترين سالنهاي ورزشي است.در کنار سالن بولينگ، سالن بزرگ دنياي بازي طراحي شده است که داراي دستگاههاي کامپيوتري براي بازيهاي کودکان و حتي بزرگ سالان است.دنيايي شاد و بي نظير از بازيهاي متنوع و هيجان انگيز.رستوران و کافي شاپ اين مجموعه واقع در طبقه فوقاني با چشم اندازي زيبا و دل انگيز پذيراي گردشگران تور کیش هتل شایان مرداد 98 میباشد تا کیشوندان و گردشگران در طول گرسنگی بتوانند به رستوران رفته و از غذا های لذیذ نوش جان کنند. این مجموعه با 16 خط دیجیتالی مطابق با استاندارها و تجهیزات حرفه‌ای و بین‌المللی با نورپردازی سیستم Black Light میزبان مسافرانی است که این مجموعه را در سفر به کیش برای تفریحات خود انتخاب کرده‌اند.در نزدیکی این مجموعه ساحل بوفه‌هایی به چشم می‌خورد که با موسیقی‌های دلنواز و دل‌پذیر خود روحتان را می‌نوازد و لحظات شیرینی را در خاطر مسافران تور کیشثبت می‌نماید.در قسمت بیلیارد میز بازی های اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این سالن ها موجود است. در این سالن جمعا 16 میز شامل 5 عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و 10 میز ایت بال است. علت زیاد بودن میزهای ایت بال این است که ایت بال از محبوب ترین بازی های بیلیارد به شمار می رود.

    بولینگ مریم کیش

    ساعت کاری:بولینگ مریم از ساعت 11 صبح تا 2 هکر نست آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

    بولینگ مریم کیش

    موقعیت مکانی:کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم

    بولینگ مریم کیش


    کلبه هور کیش

    معرفی:کلبه هور یک دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش میباشد و با امکانات رفاهی متعددی که در این منطقه گنجانده شده مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران عزیز و کیشوندان بسیار مناسب است.آبزیان بسیاری همچون هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیار دیده می شوند و مسافران تور کیش که علاقه ای به ماهیگیری هستند در روز های که آب و هوا خوب باشد میتوانند برای ماهی گیری به این کلبه بیایند و لحظات خوبی را سپری کنند.کلبه هور دارای فضایی زیبا همراه با صدای امواج دریا و سکوتی آرامش بخش به خصوص در شب برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.جذابیت دماغه کلبه هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است. کلبه هور دارای آب شور میباشد که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.در این منطقه تعدادی آلاچیق نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ میباشد و مسافران تور کیش براحتی این در این مکان در کنار خانواده خود لذت ببرند.همچنین در این مجموعه آبگرمکن خورشیدی کیش ، انواع اجاق هاى خورشیدى به نمایش گزاشته تا گردشگران عزیز تور کیش از آن بازدید کنند.در نزدیکی این کلبه لنج به گل نشسته وجود دارد که زیبایی این مکان را هزار برابر کرده است.

    کلبه هور کیش

    کلبه هور کیش


    درخت سبز کیش

    معرفی:درخت سبز، كهنسال‌ترین درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و چیزی بین 500 تا 600 سال عمر دارد، درختان انجير معابد، در ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت با چندين ساقه به هم پیچیده و پیوسته در داخل زمین بوجود می آید.شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است كه در اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم معتقدند كه این درخت انرژی های خوبی دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان نخ ها و پارچه‌هایی به شاخه‌های آن می‌بندند و همچنین مسافران تور کیش نیز با توجه به اعتقادات کیشوندان عزیز در طول سفر به بازدید این درخت میروند.مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش ایجاد شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی شما گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز واقع شده است.آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، به همین دلیل اين منطقه از سرسبزي ویژه ای برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث گردیده است و امروزه یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش میباشد که گردشگران تور کیش به دیدن این جاذبه میروند و لحظات خوبی را در آنجا سپری میکنند.

    درخت سبز کیش

    تور کیش

    تور مشهد

    تور مشهد
    هتل بین المللی هما 2 مشهد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 107
  • بازدید کننده امروز : 108
  • باردید دیروز : 75
  • بازدید کننده دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 2124
  • بازدید سال : 5664
  • بازدید کلی : 50108
  • کدهای اختصاصی